در حال آماده سازی...
روگو، پرسش های متداولcancelcheckedsendfilm-strip-with-two-photogramsarrowchatalign-to-leftplane-1musica-searcherplaneuser
سوالات عمومی
1. آیا برای خرید از روگو الزاما باید در سایت ثبت نام داشته باشم؟ 2. آیا خرید بلیت هواپیما در ساعات غیر کاری و روزهای تعطیل از طریق روگو امکان پذیر است؟ 3. چطور میتوانم در روگو ثبت نام کنم؟ 4. من قبلا در روگو ثبت نام کردم اطلاعات ورود به حساب کاربری را فراموش کرده ام، چطور می توانم اطلاعاتم را بازیابی کنم؟ 5. مراحل خرید بلیت آنلاین به چه صورت است؟ 6. اگر پس از خرید نهایی و کسر مبلغ بلیت نمایش داده نشد چه کاری انجام دهم؟ 7. آیا برای انتخاب بلیت در زمان جستجوی پرواز ، محدودیت زمانی وجود دارد؟ 8. هنگام پرداخت با پیغام خرید ناموفق روبرو شدم ، چگونه این مشکل را برطرف نمایم؟
نمایش تمامی سوالات
پرواز های خارجی
1. شمارۀ ملی/پاسپورتم را در هنگام خرید دقیق به خاطر ندارم، میتوانم این اطلاعات را بعداً وارد کنم و یا تغییر دهم؟ 2. برای سوار شدن به هواپیما چه زمانی باید در فرودگاه باشم ؟ 3. مدارک مورد نیاز، جهت سوار شدن به هواپیما چیست؟ 4. میزان بار مجاز و بار داخل کابین در پرواز چه میزان است؟ 5. جریمه کنسلی پروازهای خارجی و یا تغییر تاریخ پرواز به چه صورت است؟ 6. چطور می توانم تاریخ پرواز را تغییر دهم؟ 7. آیا برای تمام مقاصد خارجی باید ویزا تهیه کنم؟ 8. شرایط دریافت ویزای ترانزیت چگونه است؟
نمایش تمامی سوالات
پرواز های داخلی
1. چطور می توانم از سایت روگو بلیت خریداری کنم؟ 2. شمارۀ ملی را در هنگام خرید به خاطر ندارم ، میتوانم این اطلاعات را بعداً وارد کنم و یا تغییر دهم؟ 3. پس از خرید چطور متوجه شوم که بلیت من صادر شده است؟ 4. چطور می توانم برای نوزاد بلیت خریداری کنم؟ 5. چطور برای بلیت بزرگسالی که قبل تر تهیه نموده ام بلیت نوزاد اضافه کنم؟ 6. تفاوت بلیت سیستمی و چارتری چیست؟ 7. کد تخفیف چه کاربردی در زمان خرید بلیت آنلاین دارد؟ 8. در صورتی که در زمان خرید بلیت هواپیما نام مسافر اشتباه درج شده باشد، راه حل چیست؟
نمایش تمامی سوالات