در حال آماده سازی...
پستcancelcheckedsendfilm-strip-with-two-photogramsarrowchatalign-to-leftplane-1musica-searcherplaneuser

چگونه در 3 مرحله بلیط ارزان هواپیما رزرو کنیم؟

نویسنده نیکان نصرالله تبار

شاید اولین هدف از خرید آنلاین بلیط هواپیما برای هر کسی، صرفه جویی در زمان باشد. یعنی به جای گشتن در آژانس های هواپیمایی مختلف و مقایسه قیمت آنها، تنها با مراجعه به یک سایت معتبر در زمینه خرید بلیط هواپیما در کمترین زمان بلیط مورد نظر را تهیه کرد. به طور کلی اگر بخواهیم مراحل خرید بلیط ارزان هواپیما را تفکیک کنیم، باید 3 مرحله ی جستجو، مقایسه قیمت ها و انتخاب ارزانترین بلیط هواپیما و در نهایت خرید بلیط هواپیما ارزان را در نظر داشته باشیم.

سامانه ی روگو برای افزایش سهولت کار مشتریان خود، همواره سعی در ارائه بلیط چارتری هواپیما و ارزانترین بلیط هواپیما لحظه آخری دارد. یعنی با بیشترین کاهش قیمت ها و دریافت کمترین میزان سود در مقایسه با سایر سایت ها، ارزانترین بلیط هواپیما را به مشتریان خود ارائه می دهد. به همین دلیل مشتری می تواند با خیالی آسوده و بدون نیاز به مقایسه قیمت ها، تنها با جستجو، انتخاب و تکمیل فرایند خرید بلیط هواپیما، همزمان ارزانترین و راحت ترین رزرو آنلاین را انجام دهد.

جستجو بلیط چارتر هواپیما

یکی از راه هایی که می توانید برای خرید بلیط ارزان هواپیما انتخاب کنید، خرید بلیط هواپیما چارتر است.بلیط چارتری هواپیما در واقع توسط یک شرکت واسط از شرکت هواپیمایی پیش خرید شده و قیمت آن توسط همین شرکت تعیین می گردد. موضوعاتی مانند تاریخ و ساعت پرواز، روز پرواز و زمان باقی مانده تا پرواز می توانند با تأثیر بر روی میزان فروش بلیط هواپیما، باعث تغییرات قیمت آن شوند. بنابراین با رزرو بلیط هواپیما چارتر، امکان صرفه جویی و کاهش هزینه های مربوط به خرید بلیط هواپیما بیشتر می شود.

با نزدیک شدن به زمان پرواز و باقی ماندن صندلی های خالی در آن پرواز، شرکت های چارتر کننده جهت فروش بلیط های خود در لحظات آخر اقدام به کاهش ناگهانی بلیط هواپیما می کنند. این پروازها را با نام پرواز لحظه آخری می شناسند و معمولاً ارزانترین بلیط هواپیما مربوط به همین پرواز ها است. با جستجو در سامانه روگو امکان رزرو ارزانترین بلیط هواپیما لحظه آخری برای شما وجود خواهد داشت.

پس به طور کلی اولین مرحله برای خرید بلیط ارزان هواپیما جستجو در سامانه روگو خواهد بود.

انتخاب ارزانترین بلیط هواپیما

پس از جستجو و مشاهده نتایج، باید از بین بلیط های موجود ارزانترین بلیط هواپیما را انتخاب کنید. نکاتی وجود دارد که به شما در انتخاب بلیط ارزان هواپیما کمک می کند. یکی از این نکات انعطاف پذیری در انتخاب زمان پرواز است. سعی کنید سفر خود را طوری برنامه ریزی کنید که دستتان در رزرو بلیط هواپیما باز باشد. گاهاً تنها با یک روز اختلاف تفاوت چشمگیری بین قیمت بلیط های موجود به وجود می آید.

بنابراین در این صورت اگر بتوانید روز سفر خود را به راحتی انتخاب کنید، احتمال خرید بلیط هواپیما ارزان نیز برای شما بیشتر خواهد شد. نکته ی دیگر این است که در ساعاتی سفر کنید که مسافران کمتری تصمیم به سفر می گیرند. برای مثال در ساعات نیمه شب با داشتن مسافران کمتر معمولاً بلیط ارزان هواپیما بیشتر از ساعات میانه ی روز پیدا می شود.

خرید بلیط هواپیما ارزان

در نهایت پس از انتخاب بلیط چارتر هواپیما و یا ارزانترین بلیط هواپیما لحظه آخری، کافی است تا با خیالی آسوده مراحل پرداخت و خرید بلیط هواپیما ارزان را تکمیل کنید. پس از خرید بلیط هواپیما سامانه روگو به صورت خودکار بلیط را به تلفن همراه و ایمیل شما ارسال می کند. پشتیبانی روگو به صورت 24 ساعته تا لحظه ی پرواز در خدمت مشتریان است پس جای نگرانی وجود ندارد. حال با خیالی آسوده به جمع کردن وسایل سفر خود بپردازید. سفر بی خطر!

سامانه خرید آنلاین بلیط، تور مسافرتی و رزرو هتل روگو با پوشش سراسری ایرلاین ها و انواع بلیط های چارتری و سیستمی، همواره با ارائه ارزانترین قیمت بلیط ها، سعی در جلب رضایت مشتری دارد. نظر شما در مورد سهولت مراحل خرید بلیط هواپیما چیست؟ آیا پیشنهادهای اجرایی بهتری دارید؟ پیشنهادات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید تا بتوانیم آنها به لیست خودمان اضافه کنیم.

نیکان نصرالله تبار

نیکان حدوداً سی ساله است. به واسطه ی علاقه اش به حیوانات همیشه دوست داشته دامپزشک بشه ولی در نهایت IT خونده و الان هم میونه ی خوبی با مسائل مرتبط با کامپیوتر و تکنولوژی داره.نیکان اوقات فراغتش رو با نواختن سازهایی مثل گیتار و ویولن پر می کنه و دستی به قلم هم داره به طوری که هرجا هم که قلم و کاغذی باشه یک بیت شعر می نویسه. نیکان معتقده خنده بر لب کسی نشوندن بزرگترین هنر دنیاست.