در حال آماده سازی...
پستcancelcheckedsendfilm-strip-with-two-photogramsarrowchatalign-to-leftplane-1musica-searcherplaneuser

نکات اختصاصی برای رزرو ارزانترین هتل

نویسنده نیکان نصرالله تبار

در هیاهوی ناشی از برنامه ریزی برای تعطیلات و خرید بلیط هواپیما ، جستجو بین هتل ها می تواند زمان زیادی ببرد. شما نه تنها باید تصمیم بگیرید کجا می خواهید اقامت داشته باشید، بلکه باید اصولی فکر کنید: بهتره الان رزرو کنید یا منتظر بمانید تا قیمت ها کاهش یابد؟ یا اینکه شما در یک سایت رزرو کنید و بعد قیمت مناسبتری در سایتی دیگر پیدا کنید؟ یا اینکه حتی برنامه های شما تغییر کند و شما مجبور شوید تاریخ ها را تغییر دهید؟

رزرو هتل بعد از رزرو بلیط هواپیما می تواند بسیار حساس و چالش برانگیز باشد، دقیقا به همین دلیل ما با متخصصان هتل خود برای دستیابی به اطلاعات کاربردی و روش های خاص رزرو ارزان ترین هتل ها گفت وگو داشتیم. که در اینجا به آن می پردازیم.

رزرو در فصول تخفیف

برای مبتدی ها، بهتر است از تفریحات بیش از حد شلوغ و گران قیمت درفصول پیک اجتناب کنند. توریست ها تمایل دارند در زمان های پیک مسافرتی، سفر کنند، به این دلیل که ممکن است با هوای سرد و برفی یا گرم و حاره ای مواجه شوند. برای مثال مسافرت در بهترین شرایط آب و هوایی ممکن برای آنها بسیار حائز اهمیت باشد اما در بهترین شرایط اب و هوایی امکان خرید بلیط ارزان هواپیما بسیار بعید است . برای مقصد های ساحلی ، فصل توریستی اغلب از ژوئن(11 خرداد تا 9 تیر ماه) تا آگوست(10 مرداد تا 9 شهریور ماه) به طول می انجامد، در صورتی که برای مقصد های زمستانی مانند پیست های اسکی بیشترین محبوبیت را بین دسامبر(10 آذر تا 10 دی ماه) و فوریه(12بهمن تا 9اسفند ماه) دارد. اگر مقصد گردشگری شما کشورهای شمالی کره ی زمین است باید در نظر بگیرید زمان های پیک سفر زمستانی و تابستانی بر عکس می باشد.

اگر شما خارج از این زمان های پر رفت و آمد قصد سفر دارید می توانید خرید بلیط هواپیما ارزان داشته باشید و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها از ازدحام جمعیت نیز به دور هستید، در هرصورت شما برنده اید!

آخر هفته ها زمان مناسبی برای اقامت در هتل ها نیست

از گذراندن آخر هفته ها در هتل اجتناب کنید، چرا که گران ترین شب ها در این ایام است. به این دلیل که همه می خواهند از چند روز تعطیلات خود بهترین استفاده را ببرند، در نتیجه آخر هفته ها می تواند شلوغ ترین و متعاقبا گران ترین شب ها باشند.

چنانچه صبح زود به هتل مورد نظر رسیدید و اتاقتان هنوز آماده نیست. کیف و وسایلتان را تحویل امانات هتل دهید و به گشت و گذار در شهر بپردازید.

تنها امکانات ضروری را انتخاب کنید

عالی است که بدانید هتل شما مجهز به استخر، آبگرم و باشگاه است، ولی اگر مطمئن هستید که نمی خواهید از آن ها استفاده کنید، چرا باید این موارد را در جستجوی هتل تان در نظر بگیرید؟ اگر شما فیلتر های زیادی را انتخاب کرده اید، می توانید به محدود کردن گزینه هایتان اقدام کنید، بنابراین تنها امکاناتی را انتخاب کنید که حتما به آنها احتیاج دارید ( وای فای ، پارکینگ، صبحانه ی رایگان – که اینها برای افراد مختلف متفاوت است).

از هزینه های حمل و نقل اطلاع کسب کنید

پیش از آن که در هتل مطلوب خود اقامت کنید، نگاهی به قیمت های حمل و نقل عمومی شهر داشته باشید.

اقامت در مرکز شهر معمولا گران تر است به این خاطر که همه می خواهند به جاذبه های اصلی شهر نزدیک باشند. کمی دور تر از مرکز شهر دنبال مکان مناسب خود باشید. آیا می توانید به سرعت ( و ارزان) به مترو برسید؟ آیا در مسیر هتل شما اتوبوس هایی با قیمت مناسب وجود دارد؟

بسته به قیمت اتوبوس های عمومی، مترو و غیره، شما می توانید در نهایت مبلغی پول بابت گرفتن هتلی کمی دور تر از مرکز شهر صرفه جویی کنید.

تنها بر اساس نظرات کاربران تصمیم نگیرید

همه می دانند نیویورک سیتی پر زرق و برق و هیاهوست. مسئولیت پذیر باشید، هتل ها را بر مبنای تعریف کاربران قضاوت نکنید.

البته ایده ی خوبی است چند نظر از کاربران بخوانید تا اطلاعات بیشتری راجع به هتل های خوب پیدا کنید. ولی اجازه ندهید این فاکتور به تنهایی تعیین کننده باشد. مردم از هر چیز آنلاین شکایت می کنند، ولی به خاطر داشته باشید شما باید در رابطه با چیز هایی که می خوانید منطقی باشید.

اگر شما قصد دارید در مرکز نیویورک سیتی برای مثال در خیابان پر سر و صدایی اقامت داشته باشید، باید انتظار سر و صدای ناشی از ساخت و ساز، ترافیک و رفت و آمد افراد را داشته باشید. کمی سروصدا بهایی است که شما برای اقامت در مرکز شهر می پردازید و هتل نمی تواند در این رابطه کاری بکند.

خودتان تشخیص دهید تعریف افراد حقیقی است یا تنها یک تعریف سطحی است.

تعداد ستاره ها نشان دهنده ی همه چیز نیست

کمتر کسی می داند که اتاق های هتل به ازای هر ستاره باید امکانات مشخصی داشته باشد. هتل یک ستاره باید مجهز به ضروریاتی مانند تمیزکاری روزانه و حمام باشد در حالی که لوکس ترین هتل 5 ستاره باید امکانات اضافی مانند رستوران هایی با چندین سرآشپز و چندین کافه داشته باشد.

هر چند، هیچ سختگیری در این مورد وجود ندارد که این امکانات در چه سالی مهیا شده باشد. ممکن است شما در یک اتاق 5 ستاره اقامت داشته باشید، ولی همه چیز از روتختی تا سشوار ساخت دهه ی 1970 باشد.

به عکس ها نگاهی بیاندازید

یک عکس می تواند هزاران حرف داشته باشد. عکس های هتل نه تنها می تواند نشان دهد اتاق شما چطور به نظر برسد ، بلکه نشان می دهد هتل در چه حد نوسازی شده است. در حالی که ممکن است گاهی اوقات این اتفاق رخ دهد که هتل به تازگی مرمت شده است و فقط عکسهایش به روز نشده باشند، همیشه خوب است که به جزئیات توجه کنید تا هنگام ورود شگفت زده نشوید.

آیا اتاق دولوکس مورد نظر شما واقعا استاندارد است

به عنوان اتاق در هنگام رزرو توجه زیادی داشته باشید. همه این قراردادها بین آژانس های مسافرتی آنلاین معمولا منجر به توضیحاتی در سایت های رزرو هتل می شود: در حالی که این امکان وجود دارد اتاقی که در لیست آژانس های مسافرتی آنلاین تحت عنوان “لوکس” معرفی می شود، می تواند در سایت هتل اتاقی استاندارد باشد ( احتمالا می تواند در آژانس های مسافرتی دیگر سوپر دو لوکس باشد).

این مهم است که در سایت هتل چک کنید تا مطمئن شوید دقیقا همان چیزی که رزرو کردید از آن شما خواهد شد. به قیمت اتاق هم توجه داشتته باشید- صبحانه ی رایگان و وای فای می تواند تغییر دهنده باشد.

ببینید دور و برتان چه خبر است

مطمئنا شما نمی خواهید در شهرهای پر رفت و آمد با کنفرانس ها و جشنواره های زیاد و رستوران های شلوغ باشید، همچنین دوست ندارید در هتل هایی با پیک قیمت اقامت داشته باشید، چرا که آنها در شهر های کوچک نیز پیدا می شوند. تاریخ های پر تقاضا حول و حوش کنفرانس های بزرگ و رویداد های ورزشی می تواند قیمت ها را افزایش دهد، پس یک جستجوی سریع آنلاین می تواند صرفه جویی زیادی به همراه داشته باشد.

رزرو در بیش از یک هتل

اگر میخواهید چالشی داشته باشید (باور کنید، فقط کمی طول می کشد ولی مزایای زیادی برایتان خواهد داشت)، در بیش از یک هتل رزرو کنید.

برای مثال، اگر با رزرو بلیط هواپیما رم قصد اقامت یک هفته ای در آنجا را دارید، به جای آنکه بدنبال رزروی باشید که تمام سفرتان را پوشش دهد، زمان تان را تقسیم کنید و بدنبال هتل های مشابه بیشتری باشید. هتل ممکن است اتاقی برای 6 شب پشت هم نداشته باشد، ولی ممکن است اتاق لوکسی برای اقامت 3 شب را داشته باشد. احتمالش کم است که هتل شما، درجه ی اتاقتان را کاهش دهد، شما باید اتاقتان را در طول اقامت تعویض کنید. اگر چنین اتفاقی بیافتد و هتل کیفیت اتاقتان را کاهش دهد، شما می توانید اتاقتان را ارتقا دهید.

به خاطر داشته باشید رزرو های متفاوت با مجموعه ای از تعاریف و شرایط مخصوص به خودشان ارائه می شوند ( ممکن است موردی قابل استرداد ( قیمتش مناسب) نباشد، یا موردی دیگر شامل صبحانه ی رایگان باشد و غیره.)

ریسک نکنید، پرینت قرارداد را با دقت بخوانید.

نظر شما در مورد نکات اختصاصی جهت رزرو ارزانترین هتل ها چیست؟ آیا موارد دیگری را می شناسید؟ پیشنهادات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید تا بتوانیم آنها به لیست خودمان اضافه کنیم.

نیکان نصرالله تبار

نیکان حدوداً سی ساله است. به واسطه ی علاقه اش به حیوانات همیشه دوست داشته دامپزشک بشه ولی در نهایت IT خونده و الان هم میونه ی خوبی با مسائل مرتبط با کامپیوتر و تکنولوژی داره.نیکان اوقات فراغتش رو با نواختن سازهایی مثل گیتار و ویولن پر می کنه و دستی به قلم هم داره به طوری که هرجا هم که قلم و کاغذی باشه یک بیت شعر می نویسه. نیکان معتقده خنده بر لب کسی نشوندن بزرگترین هنر دنیاست.