در حال آماده سازی...
پستcancelcheckedsendfilm-strip-with-two-photogramsarrowchatalign-to-leftplane-1musica-searcherplaneuser

رزرو پرواز لحظه آخری لذت بخش تر از گل دقیقه 90

نویسنده نیکان نصرالله تبار

سفر لحظه آخری می تواند لذت بخش باشد، چرا که یک راه عالی برای خارج شدن از روال یکنواخت روزمره و تزریق مقدار زیادی انگیزه در شما است. موضوعی که باید در نظر داشته باشید این است که سفر لحظه آخری نباید با بی برنامگی همراه باشد. برای اجتناب از بی برنامگی بهتر است تا از قبل، خود را برای چنین شرایطی آماده کنید. بدانید که چگونه اقدام به رزرو بلیط هواپیما کنید، رزرو هتل ارزان انجام دهید و بهترین انتخاب ها را در کوتاه ترین مدت انجام دهید.

خرید بلیط هواپیما اولین قدم یک سفر و گاهاً حتی مهم ترین قدم نیز به شمار می آید. سایتی را برای رزرو بلیط هواپیما انتخاب کنید که ارزان ترین بلیط های لحظه آخری را برای شما فراهم کند تا در صورتی که قصد سفر لحظه آخری کردید دچار مشکل برای رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری نشوید.

روش قدیمی رزرو بلیط هواپیما را فراموش کنید

نکته ی مهمی که باید بدانید این است که قانون مربوط به پرواز لحظه آخری در یک دهه گذشته تغییر زیادی کرده است. شاید روزگاری بوده که شما می توانستید کوله و چمدان سفر خود را ببنید و پس از مراجعه به فرودگاه بلیط هواپیما را برای هر مقصد دلخواه خود تهیه کنید. تعداد کمتر پروازها و شرکت های هواپیمایی، وجود گزینه های محدودتر همیشه انتخاب راحت تری را برایتان ممکن خواهد کرد. اما امروزه به این شکل نیست. به جرأت می توان گفت برای رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری باید زمان و دقت بیشتری به خرج دهید. اکنون برای خرید بلیط هواپیما این به عهده ی شماست که از میان گزینه های موجود بهترین را انتخاب کنید و بفهمید که کدام یک از پروازها مناسب سفر شما است.

رزرو پرواز لحظه آخری نیاز به انعطاف پذیری دارد. هرچه در این مسیر انعطاف پذیرتر نشان دهید انتخاب های بهتر و بیشتری پیش رویتان خواهد بود. بدیهی است که هرچه بازه ی زمانی ای که برای رزرو بلیط هواپیما انتخاب می کنید بزرگتر شود شانس شما برای رزرو پرواز لحظه آخری نیز بیشتر خواهد شد. البته فراموش نکنید که انتخاب مقصد مناسب نیز نقش بسیار زیادی خواهد داشت. در هنگام خرید بلیط هواپیما هرچه متقاضی برای خرید بلیط کمتر باشد، احتمال خرید بلیط ارزان هواپیما برای شما بیشتر خواهد بود.

خواسته ی خود را رزرو کنید، نه نیازتان !

وقتی تصمیم به رزرو پرواز لحظه آخری می گیرید، باید در زمانی که نباید در جایی باشید، در همانجا باشید. حال این به چه معنی است؟ همه ی این ها به انعطاف پذیری شما بر می گردد. پرواز لحظه آخری خوب زمانی به دست می آید که نخواهید دقیقاً در زمان مشخص در مکان مشخصی باشید. برای مثال هنگامی که باید در یک کنفرانس شرکت کنید، رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری اصلاً گزینه ی مناسبی نیست و یا حتی با ریسک نرسیدن همراه است. پس زمانی که قصد خرید بلیط لحظه آخری ارزان قیمت را دارید باید بهتر است تا از بایدها اجتناب کنید، چرا که در صورتی که مجبور هستید در زمان مشخصی در جایی باشید، بهتر است تا از قبل اقدام به رزرو بلیط هواپیما کنید.

ساعت های بد، پروازهای خوب

تمایل به پرواز در اوقات نامطلوب روز اغلب می تواند به شما در یافتن پرواز لحظه آخری ارزان و با قیمت مطلوب کمک کند. معمولاً کسی دوست ندارد که ساعت 4 صبح رختخواب گرم خود را ترک کند و روی صندلی هواپیما بنشیند، اما اگر این اختلال خواب را بپذیرید، می توانید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. در واقع می توان گفت پروازهایی که چشم های شما را قرمز و خواب آلوده کنند معمولا پروازهای ارزانتری به شمار می آیند.

از سفر در تعطیلات اجتناب کنید

منتظر ماندن برای رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری در روزهای آخر سال برای برگشتن به خانه در تعطیلات نوروز، یا تصمیم گرفتن برای رزرو بلیط لحظه آخری روز قبل عید فطر به مقصد مشهد، احتمالاً طبق برنامه ی شما پیش نخواهد رفت. علاوه بر انعطاف پذیری در انتخاب تاریخ سفر خود، باید از تلاش برای پیدا کردن یک پرواز لحظه آخری در محبوب ترین زمان های سفر نیز خودداری کنید. پروازها و حتی اتاق های هتل ها پر خواهند بود و احتمال دستیابی به گزینه ی مدنظر بسیار کم خواهد بود. جستجو برای خرید بلیط ارزان لحظه آخری در طول فصل های کم سفر که شرکت های هواپیمایی می خواهند صندلی های هواپیمای خود را پر کنند، می تواند مفید واقع شود.

نظر شما در مورد روش های رزرو پرواز لحظه آخری چیست؟ آیا موارد دیگری را می شناسید؟ پیشنهادات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید تا بتوانیم آنها به لیست خودمان اضافه کنیم.

نیکان نصرالله تبار

نیکان حدوداً سی ساله است. به واسطه ی علاقه اش به حیوانات همیشه دوست داشته دامپزشک بشه ولی در نهایت IT خونده و الان هم میونه ی خوبی با مسائل مرتبط با کامپیوتر و تکنولوژی داره.نیکان اوقات فراغتش رو با نواختن سازهایی مثل گیتار و ویولن پر می کنه و دستی به قلم هم داره به طوری که هرجا هم که قلم و کاغذی باشه یک بیت شعر می نویسه. نیکان معتقده خنده بر لب کسی نشوندن بزرگترین هنر دنیاست.