در حال آماده سازی...
پستcancelcheckedsendfilm-strip-with-two-photogramsarrowchatalign-to-leftplane-1musica-searcherplaneuser

5 راهکار ساده برای خرید بلیط ارزان هواپیما

نویسنده نیکان نصرالله تبار

تا قبل از افزایش قیمت ها، خرید بلیط ارزان هواپیما از اهمیت زیادی برخوردار نبود. شاید برای کسانی که سالیانه یک یا دو بار برای مسافرت های تفریحی اقدام به خرید بلیط هواپیما می کردند، این که از کجا و با چه قیمتی بلیط هواپیما را خریداری کنند چندان موضوع مهمی نبود، اما برای افرادی که به واسطه ی کار در شهرهای دور و سفرهای کاری دائماً در رفت و آمد بودند، خرید بلیط ارزان هواپیما اهمیت بیشتری داشت. اما امروزه با افزایش قیمت بلیط هواپیما، خرید بلیط هواپیما ارزان برای اکثر مسافران به موضوع مهمی تبدیل شده است. به همین دلیل امروز قصد داریم تا به سراغ نکاتی برویم که به شما کمک می کند به راحتی و در یک چشم به هم زدن بتوانید برای خود بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید.

1- رزرو بلیط ارزان هواپیما

اگر مقصدی که برای سفر خود انتخاب کرده اید جز مقاصد پرطرفدار سفر است و یا قصد سفر در تعطیلات یا آخر هفته را دارید، باید سعی کنید زودتر اقدام به رزرو بلیط هواپیما کنید و خرید بلیط هواپیما را به امید ارزان شدن در آخرین لحظات به تعویق نیاندازید. چرا که ممکن است در آخرین لحظات به طور کل بلیطی برای خریدن وجود نداشته باشد. بنابراین با توجه به مقصد سفر خود زمان خرید بلیط ارزان هواپیما را مدیریت کنید.

2- بلیط ارزان لحظه آخری

اگر از دسته افرادی هستید که همیشه آماده ی سفر هستند و گوش به زنگ برای استفاده از موقعیت ها هستید، استفاده از بلیط لحظه آخری ارزان هواپیما یکی از راه های مناسب برای کاهش هزینه های سفر شما است. البته در نظر داشته باشید که این موضوع با توجه به مقصد مورد نظر شما قابل برنامه ریزی است. همانطور که گفتیم در تعطیلات و ایام خاص و زمان های اوج سفر پیدا کردن بلیط لحظه آخری هواپیما کمی دشوارتر از روزهای عادی است.

3- بلیط چارتری هواپیما بخرید

به طور کلی بلیط هواپیما به دو شکل به فروش می رسد. نوع اول بلیط سیستمی است که از لحظه ارائه تا آخرین بلیط آن با قیمتی ثابت و توسط خود شرکت هواپیمایی به فروش می رسد. بلیط چارتر ارزان هواپیما نیز نوع دیگری از بلیط است که توسط واسطه هایی که به آن ها چارتر کننده می گویند به فروش می رسد. قیمت این بلیط ها با توجه به میزان استقبال از خرید آن ها و زمان باقیمانده تا لحظه پرواز تغییر می کند. خرید بلیط چارتر هواپیما به شما این امکان را می دهد تا همواره بتوانید بلیط خود را با قیمت کمتری خریداری کنید.

4- سایت معتبر خرید بلیط هواپیما ارزان

برای یافتن بلیط ارزان هواپیما در درجه ی اول باید یک سامانه ی معتبر را برای این کار انتخاب کنید. روگو، یکی از وبسایت های معتبر در زمینه خرید آنلاین بلیط هواپیما است که با پشتیبانی 24 ساعته تا لحظه پرواز و پوشش سراسری تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی و همچنین ارائه انواع بلیط های سیستمی و بلیط ارزان چارتری شرایط مناسب رزرو بلیط هواپیما را برای مشتریان خود فراهم نموده است. وبسایت روگو همواره سعی بر ارائه ارزانترین بلیط هواپیما را در میان رقبای خود دارد. در سامانه روگو شما قادر خواهید بود تا ارزانترین بلیط هواپیما را برای روزهای آینده مورد بررسی قرار دهید و در نهایت بدون نیاز به ثبت نام با صرف کمترین زمان اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما کنید.

5- شبکه های مجازی را از دست ندهید

معمولاً آژانس های مسافرتی و شرکت های هواپیمایی خود هر از چند گاهی پیشنهادهای ویژه ای برای کاربران خود در فضای مجازی در نظر می گیرند. این پیشنهادها شامل جایزه ها، قرعه کشی ها و تخفیفاتی می شود که در راستای تبلیغات معمولاً توسط آژانس های مسافرتی صورت می گیرد. علاوه بر این با دنبال کردن صفحات مجازی این امکان به شما داده می شود تا در طول سال از قیمت بلیط هواپیما و نوسانات مربوط به آن آگاه باشید و در این صورت هنگامی که تصمیم به خرید بلیط هواپیما می گیرید، جستجو و انتخاب برایتان آسان تر خواهد شد. اینستاگرام روگو، علاوه بر انتشار محتوای جذاب مرتبط با سفر و گردشگری، قیمت پروازهای مختلف را روزانه منتشر می کند تا کاربران بتوانند با آگاهی از قیمت ها، به ارزانترین بلیط هواپیما برای پرواز مورد نظر خود دست پیدا کنند.

نیکان نصرالله تبار

نیکان حدوداً سی ساله است. به واسطه ی علاقه اش به حیوانات همیشه دوست داشته دامپزشک بشه ولی در نهایت IT خونده و الان هم میونه ی خوبی با مسائل مرتبط با کامپیوتر و تکنولوژی داره.نیکان اوقات فراغتش رو با نواختن سازهایی مثل گیتار و ویولن پر می کنه و دستی به قلم هم داره به طوری که هرجا هم که قلم و کاغذی باشه یک بیت شعر می نویسه. نیکان معتقده خنده بر لب کسی نشوندن بزرگترین هنر دنیاست.