در حال آماده سازی...
پستcancelcheckedsendfilm-strip-with-two-photogramsarrowchatalign-to-leftplane-1musica-searcherplaneuser

نحوه پیگیری بلیط هواپیما

نویسنده سحر خیرپور

یکی از دغدغه‌های مسافران بعد از خرید بلیط به صورت آنلاین، استعلام بلیط هواپیما می‌باشد. خدمات پس از فروش سایت روگو این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در موارد مختلف از اطلاعات پرواز گرفته تا پیگیری بلیط هواپیما با کد ملی را به راحتی انجام دهید. راهنمای زیر نحوه پیگیری بلیط هواپیما را در شرایط مختلف بررسی می‌کند.

استعلام برگشت از خرید و کنسل نمودن بلیط

در صورتی که به دلایل شخصی برنامه‌ سفرتان تغییر کرده است و بعد رزرو بلیط هواپیما تمایل به کنسل نمودن بلیط خریداری شده دارید، باید بدانید که شرایط کنسل نمودن و میزان جریمه، با توجه به ایرلاین مربوطه و زمان باقی‌مانده تا پرواز، متفاوت خواهد بود. توصیه می‌شود قوانین مربوط به کنسلی را مطالعه کنید.

پیگیری بلیط هواپیما مربوط به تغییرات پرواز

در صورتی که برنامه‌ پرواز تغییر کند، تغییرات از طرف پشتیبانی روگو خدمتتان اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که تغییر متناسب با برنامه‌ سفر شما نباشد می‌توانید جهت استعلام بلیط هواپیما با روگو تماس بگیرید تا در صورت امکان پروازی متناسب با هزینه‌ پرداختی بابت خرید بلیط هواپیما برایتان جایگزین کنند و یا استرداد مبلغ بلیط در حداقل زمان برایتان انجام شود.

نحوه پیگیری بلیط هواپیما بابت کنسل شدن پرواز

در صورتی که پروازتان پس از حضور در فرودگاه کنسل شد و یا با تاخیر بیش از 2 ساعت و یا تعجیل بیش از نیم ساعت باشد می‌توانید بلیط خود را بدون کسر جریمه کنسل کنید، جهت تسریع در فرآیند استرداد مبلغ پرداختی، می‌بایست تصویر بلیط که توسط ایرلاین مربوطه مهر شده، از طریق ایمیل یا فکس به روگو ارسال کنید. همچنین اصل بلیط مهر شده را نزد خود نگه دارید تا در صورت لزوم برای شرکت هواپیمایی پست شود.

همکاران بخش پشتیبانی به صورت 24 ساعته پاسخگوی تمام مشکلات و ارائه‌ مشاوره به شما عزیزان خواهند بود.

شماره‌‌های تماس با ما:

02191010440-09059552920-01132312030

سحر خیرپور

سحر، فارغ التحصیل رشته روابط بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهرانه که همیشه با بیشترین توان و انرژی تو محیط شرکت دیده میشه، و همین انرژی خوبش باعث میشه تا در تمام کارهای مثبت شرکت پیش قدم باشه. اون عاشق کتاب و مطالعه است و به نظرش میشه آدمارو با میزان مطالعه شون سنجید. سحر اوقات فراغتش رو با فیلمهای علمی - تخیلی پر می کنه و به طور کل میشه گفت میونه ی خوبی با مسائل علمی داره.