در حال آماده سازی...
پستcancelcheckedsendfilm-strip-with-two-photogramsarrowchatalign-to-leftplane-1musica-searcherplaneuser

شهر تزارها سن پترزبورگ، دیدنی تر از همیشه

نویسنده سمانه اسدی

دومین شهر شلوغ روسیه بعد از مسکو، شهر رمانتیک و جذاب سن پترزبورگ است.

جدای از زیبایی ها و جاذبه های این شهر، مردم این شهر نیز خونگرم تر از سایر شهر های روسیه هستند، شاید دلیل این موضوع، پذیرایی از میلیون ها گردشگر است.

شهر سن پترزبورگ 200 سال پایتخت کشور روسیه بوده و پر از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری است، اما زیبایی که جذابیت شهر تزارها را دو چندان کرده، شب های سفید نام دارد…

شب های سفید روسیه در واقع قابل تشخیص از روزهای این شهر نیست، سراسر شهر روشن و مملو از گردشگران مشتاقیست که به تماشای زیبایی این شهر مشغولند.

شاید شب های سفید فقط مختص به این شهر نباشد و در دیگر شهر های اروپایی که به قطب شمال نزدیکند نیز این پدیده رخ دهد اما شور و حال و پیاده روی های شبانه گردشگران، شلوغی امتداد رودخانه ی نوا، شب های سفید سن پترزبورگ را متفاوت کرده است.

از آخر ماه می تا اوایل جولای، شب ها در سن پترزبورگ روشن هستند و اوج زیبایی این شب ها 11 ژوئن تا 2 جولای (21 خرداد تا 11 تیر) ادامه دارد.

فستیوال تابستانی این شهرماه می شروع می شود و تا پایان ماه جولای ادامه دارد . و این شهر پذیرای حضور میلیونی گردشگران خواهد بود.در این ماه ها به دلیل حجم مسافر زیاد خرید بلیط هواپیما ارزان و مناسب بسیار سخت است. این فستیوال تابستانه ، شامل جشن آتش بازی، نور پردازی های زیبا و ، برنامه های شاد تفریحی ، نمایش های محلی ، موسیقی ورقص های محلی و گروهی و همچنین باله ها و اپراهای مشهور روسی است، شاید در این روزها قیمت تورها بالاتر از ایام دیگرسال باشد اما سفری متفاوت و به یادماندنی برایتان ارمغان خواهد داشت.

اگه قصد سفر به شهر تزارها رو داری بهترین زمانه چمدونتو ببندی…

فستیوال تابستانه ی سن پیترزبورگ با شروع شبهای سفید روسیه از ماه می شروع میشه و تا ماه جولای ادامه داره…

بعد پایان فستیوال و با کم شدن مسافر برای این کشور زیبا شما می توانید خرید بلیط ارزان هواپیما را انجام دهید.

اوج زیبایی این شبها از 21 خرداد تا 11تیر ادامه داره ، برنامه های شاد تفریحی ، موسیقی ورقص های محلی و گروهی و همچنین باله ها و اپراهای مشهور…

پس اگه دوست دارین تجربه ای متفاوت از سفر به روسیه داشته باشین الان بهترین فرصته تا چمدوناتون رو ببندین.

شما می توانید برای سفر به این کشور زیبا و دیدن زیبایی های این کشور با خرید بلیط هواپیما از سایت روگو اقدام کنید و رزرو بلیط هواپیما را به راحتی با چند کلیک انجام دهید.

سمانه اسدی

سمانه سال 91 تو رشته ی عمران فارغ التحصیل شد و از همون زمان یکی از همکارهای پرانرژی ماست. سمانه تو شرکت به روحیه ی دوستانه و چهره ی خندان معروفه و همین موضوع باعث میشه تا هم به بقیه انگیزه بده و هم خودش تو کارش بهترین باشه. کارهای چالشی و هیجان انگیز رو دوست داره و با تحقیق و نوشتن درباره ی سفر، سعی می کنه تا احساس تازگی و سرزندگی خودش رو منتقل کنه