در حال آماده سازی...
سوالات متداولcancelcheckedsendfilm-strip-with-two-photogramsarrowchatalign-to-leftplane-1musica-searcherplaneuser
پرواز های داخلی
1 - چطور می توانم از سایت روگو بلیت خریداری کنم؟ 2 - شمارۀ ملی را در هنگام خرید به خاطر ندارم ، میتوانم این اطلاعات را بعداً وارد کنم و یا تغییر دهم؟ 3 - پس از خرید چطور متوجه شوم که بلیت من صادر شده است؟ 4 - چطور می توانم برای نوزاد بلیت خریداری کنم؟ 5 - چطور برای بلیت بزرگسالی که قبل تر تهیه نموده ام بلیت نوزاد اضافه کنم؟ 6 - تفاوت بلیت سیستمی و چارتری چیست؟ 7 - کد تخفیف چه کاربردی در زمان خرید بلیت آنلاین دارد؟
نمایش تمامی سوالات
پرواز های خارجی
1 - شمارۀ ملی/پاسپورتم را در هنگام خرید دقیق به خاطر ندارم، میتوانم این اطلاعات را بعداً وارد کنم و یا تغییر دهم؟ 2 - برای سوار شدن به هواپیما چه زمانی باید در فرودگاه باشم ؟ 3 - مدارک مورد نیاز، جهت سوار شدن به هواپیما چیست؟ 4 - میزان بار مجاز و بار داخل کابین در پرواز چه میزان است؟ 5 - جریمه کنسلی پروازهای خارجی و یا تغییر تاریخ پرواز به چه صورت است؟ 6 - چطور می توانم تاریخ پرواز را تغییر دهم؟ 7 - آیا برای تمام مقاصد خارجی باید ویزا تهیه کنم؟
نمایش تمامی سوالات
سوالات عمومی
1 - آیا برای خرید از روگو الزاما باید در سایت ثبت نام داشته باشم؟ 2 - آیا خرید بلیت هواپیما در ساعات غیر کاری و روزهای تعطیل از طریق روگو امکان پذیر است؟ 3 - چطور میتوانم در روگو ثبت نام کنم؟ 4 - من قبلا در روگو ثبت نام کردم اطلاعات ورود به حساب کاربری را فراموش کرده ام، چطور می توانم اطلاعاتم را بازیابی کنم؟ 5 - مراحل خرید بلیت آنلاین به چه صورت است؟ 6 - اگر پس از خرید نهایی و کسر مبلغ بلیت نمایش داده نشد چه کاری انجام دهم؟ 7 - آیا برای انتخاب بلیت در زمان جستجوی پرواز ، محدودیت زمانی وجود دارد؟
نمایش تمامی سوالات